top of page

תקנון משלוחים

נא לשים לב טרם הזמנתכם לסעיפים הבאים

איזורי משלוח

בעת ההזמנה נא לבחור מבין איזורי המשלוח לערים הקיימות ברשימה.עיר שלא נמצא ברשימה לא ניתן להזמין אליה.

גם אם הצלחתם להכניס את הכתובת אבל בחרתם עיר לא נכונה לא תתבצע הזמנה.אם אינכם בטוחים שאנו שולחים לעיר שלכם צרו קשר בווצאפ או מייל לפני.הזמנה שתתבצע לעיר שלא נמצאת ברשימת הערים למשלוח תחוייב בדמי טיפול של 50 שח ותבוטל.

משלוח מדרכה

המשלוחים יוצאים בטנדר גדול.השליח חונה מתחת לבניין ומעלה לבית.במידה ומדובר באיזור הומה הוא יצור קשר עם הנמען ויפגוש אותו למטה.במידה ומדובר בבניין שאין גישה ישירה עם רכב אליו או שצריך להכנס לחניון הוא יצור קשר עם הנמען ויפגוש אותו למטה לאיסוף

המשלוחים יוצאים בין השעות 10:00-17:00

לא ניתן לבחור שעת משלוח מדוייקת

,כן ניתן לציין שעה מועדפת ואנו נשתדל כמה שניתן.

אין התראה טרם הגעה

במידה ואין מישהו לקבל את ההזמנה נניח אותה ליד הדלת.
במקרה שאין אפשרות למשלוח מדרכה
השליח יחזור לחנות ויהיה ניתן לאסוף או לשלם משלוח בשנית

מגדלים-המשלוח יגיע לשומר של הבנייין עם פתק של שם הנמען ודירה במידה ואין שומר יש לפגוש את השליח למטה (במידה ואין חניה צמודה לבנייין (לא חניון)

צילום מסך 2021-08-19 ב-7.40.32.png
צילום מסך 2021-08-19 ב-7.42.42.png

1. *אחריות על איכות המוצר* - אנו מתחייבים לספק בלונים ומוצרים נלווים באיכות גבוהה, העומדים בסטנדרטים שלנו ובדרישות הלקוח כפי שנמסרו בעת ההזמנה. - במקרה של פגם במוצר או תקלה הנובעת מתהליך הייצור או האריזה, אנו נספק פתרון בהתאם למפורט במדיניות זו. 2. *זמן אחריות* - האחריות על המוצר תקפה עד למועד אספקת המוצר ללקוח. - לאחר אספקת המוצר ואישורו על ידי הלקוח, האחריות פגה אלא אם מדובר בפגם שהיה קיים במוצר בעת קבלתו. 3. *תנאי האחריות* - האחריות חלה על: - פגמים פיזיים במוצר (בלון שנקרע, בלונים שהתפוצצו לפני השימוש, וכד'). - אי התאמה בין ההזמנה למוצר שסופק (למשל: צבעים או עיצובים שונים מהנדרש). - האחריות אינה חלה על: - נזק שנגרם כתוצאה משימוש לא נכון במוצר. - פגיעה שנגרמה כתוצאה מתנאי סביבה (כגון חום, רטיבות או לחות). - תקלות שנגרמו לאחר קבלת המוצר ואישורו על ידי הלקוח. 4. *תהליך הגשת תלונה על מוצר* - במקרה של בעיה או פגם במוצר, יש לפנות לשירות הלקוחות תוך *24 שעות ממועד קבלת המוצר*. - יש להציג הוכחה לפגם או לבעיה (תמונה, תיאור מפורט). 5. *פתרון במקרה של פגם במוצר* - במידה ויוכח כי המוצר פגום, יינתן אחד מהפתרונות הבאים: - אספקת מוצר חלופי. - החזר כספי חלקי או מלא, לפי שיקול דעת החברה. 6. *שירות לקוחות* - אנו מחויבים לתת מענה הוגן ומקצועי לכל תלונה או שאלה. שירות הלקוחות זמין לפניות דרך המייל, הטלפון או הטופס באתר. --- אנו מכבדים את פרטיות לקוחותינו ומתחייבים לשמור על המידע האישי הנמסר לנו. מדיניות פרטיות זו מתארת את עקרונות השמירה על פרטיות באתר. #### 1. *איסוף מידע אישי* אנו לא אוספים מידע אישי על המשתמשים מעבר למה שנדרש לצורך השלמת ההזמנה והשירות, כגון: - שם מלא - כתובת משלוח - פרטי יצירת קשר (טלפון, אימייל) #### 2. *שימוש במידע אישי* המידע הנמסר על ידי המשתמש ישמש אך ורק לצורך: - עיבוד והשלמת ההזמנה. - תקשורת עם הלקוח במקרה של בעיות או שאלות הנוגעות להזמנה. #### 3. *שמירת מידע* - פרטי הלקוחות נשמרים רק למשך הזמן הנדרש לצורך השלמת ההזמנה ומתן שירות, ולא מעבר לכך. - אנו לא שומרים מידע רגיש כמו פרטי כרטיס אשראי. התשלום מתבצע באמצעות ספק תשלומים מאובטח.

מדיניות ביטול עסקה 1. ביטול הזמנה לפני הכנת הבלונים* - ניתן לבטל הזמנה עד *24 שעות לפני מועד האספקה* ולקבל החזר מלא. - הביטול יתבצע באמצעות פנייה לשירות הלקוחות באתר, בטלפון או במייל המופיעים בעמוד "צור קשר". 2. *אין אפשרות ביטול לאחר תחילת הכנת הבלונים* - הזמנות הכוללות בלונים מוכנים, מודפסים, מעוצבים או מותאמים אישית אינן ניתנות לביטול לאחר תחילת תהליך ההכנה. - זאת מאחר שמדובר במוצרים ייחודיים שאינם ניתנים לשימוש חוזר. 3. *אין החזר כספי במקרה של עיכוב* - אנו עושים את מירב המאמצים לעמוד בזמני האספקה המובטחים, אך לעיתים עשויים להתרחש עיכובים בלתי צפויים. - במקרה של עיכוב, ההזמנה לא תבוטל ולא יינתן החזר כספי, אלא אם הוסכם אחרת מראש עם הלקוח. 4. *תנאי החזר כספי* - החזרים כספיים, במידה ונדרשים, יבוצעו לאמצעי התשלום שבו השתמש הלקוח בעת ביצוע ההזמנה, תוך *7 ימי עסקים* ממועד האישור. 5. *שירות לקוחות* - אנו כאן כדי לסייע ולתת מענה לכל שאלה. במקרה של אי-הבנות או בעיות, ניתן לפנות אלינו לשירות הלקוחות ונעשה את מירב המאמצים לעזור. ---

לורן היי.png
bottom of page